تبلیغات
یاران فرهنگ - مطالب آبان 1390
یاران فرهنگ
ویژه فارغ التحصیلان دوره آموزشی یاران فرهنگ
منوی اصلی
مطالب پیشین
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • کل بازدیدها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین به روز رسانی :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل مطالب :
درباره ما


این وبلاگ متعلق به شما مخاطب گرامی بالخص اگر فارغ التحصیل دوره آموزشی یاران فرهنگ هستید.

مدیر وبلاگ : «یاران فرهنگ»
پست الکترونیکی : yaranefarhang@gmail.com
جستجو


آرشیو مطالب
صفحات مجزا
لوگوی دوستان

ابزار و قالب وبلاگ

کاربردی
کد خوش آمد گویی - دکمه گرافیکی تماس با ما سفارش سی دی سخنرانی کد افراد آنلاین Online User کد بالا رفتن
IranSkin go Up
ابر برچسب ها



 شبکه مسیحی "نجات"، در راستای تهاجم فرهنگی و تلاش برای اضمحلال اسلام از درون و همچنین پیاده کردن اهداف آمریکا و صهیونیسم بین الملل در ایران، مردم را به تشکیل، گسترش و پخش کلیساهای خانگی تشویق می کند.

به عنوان نمونه، کشیش "هرمز شریعت"، کارشناس شبکه مسیحی "نجات" در برنامه های تعلیمی خود، جوانان شیعه ایران را به تشکیل کلیسای خانگی تشویق کرده و می گوید: «هر کلیسای خانگی باید به دنبال گسترش ملکوت خدا باشد، یعنی باید بعد از 6 ماه فعالیت، کلام خدا (انجیل) از داخل کلیسای خانگی بیرون برود تا مردم نجات پیدا کنند.»

وی همچنین در مورد تربیت کشیش و خادم جدید برای تشکیل و گسترش کلیساهای خانگی جدید، می گوید: «باید خادم جدید تربیت شود. اگر گروه شما 6 نفر است، 6 ماه دیگر باید 12 نفر بشوید و 2 گروه تشکیل دهید. مسیحیت باید پخش شود، نجات و محبت خدا، باید پخش شود، باید گسترش پیدا کند. مبادا وقتی کلیسای خانگی را با 3 نفر شروع کردید، بعد از 6 ماه فعالیت، همان 3 نفر باقی بمانید، باید 6 نفر بشوید. دعا کنیم و از خدا بخواهیم تا بیشتر شویم. از خدا درخواست کنیم خادم جدید تربیت کند تا هر کدام بعد از 6 ماه، کلیسایی برای خود تشکیل داده و گسترش پیدا کند. این دل پدر ما را خوشحال می کند.»

شایان ذکر است که شبکه های تبشیری مسیحی (محبت، نجات، ست سون پارس و...) برای پیاده کردن اهداف غرب و گمراه کردن جوانان سعی دارند با شیوه های خاصی آنان را به سوی مسیحیت جذب کنند که در ذیل به برخی از این شیوه های مهم اشاره می شود:

1) استفاده از موسیقی در جهت تحریک احساسات

2) استفاده از تلقین و تکرار

3) استفاده ابزاری از مخاطب در جهت فریب افکار و تحریک احساسات

4) پیش‌فرض‌سازی و تکنیک زشت‌سازی

5) معرفی مسیحیت به‌عنوان دین ارزش های انسانی

6) سادگی و روانی در بیان (همه فهم نمودن پیام)

7) مستند نمودن پیام

8) تاکید بر جنبه‌های کاربردی دین در زندگی

9) تلاش برای عینیت بخشی به ادعاها

10) استفاده از فضاها و نمادهای ساده و مذهبی


برچسب ها : تلاش صهیونیسم بین الملل برای تشکیل و گسترش کلیساهای خانگی در ایران ,  رسانه ,  نجات ,  تهاجم فرهنگی ,  مسیحیت ,  صهیونیسم , 
سه شنبه 1 آذر 1390
نوشته شده توسط : یاران فرهنگ



دویچه وله نوشت: در جهانی زندگی می‌کنیم که همه به‌طرز عجیبی شبکه‌وار به یکدیگر متصل‌اند. تنها شبکه‌ اجتماعی فیس بوک 800 میلیون کاربر را به هم پیوند داده است تا ثانیه به ثانیه بتوانند از احوال هم باخبر شوند و فعالیت‌های یکدیگر را دنبال کنند.

 آیا این جهان شبکه‌وار بازهم به شبکه‌های اجتماعی دیگری نیاز دارد؟ مایکروسافت معتقد است که هنوز فضا برای تنیدن شبکه‌ جدیدی موجود است. کم کم شایعه‌ها در مورد این که محققان مایکروسافت در حال کلون کردن یک رقیب برای فیس بوک هستند، زیادتر می‌شود.

گفته می‌شود که در ماه ژوئن می‌شد صفحه‌ آغازین پلت‌فرم تازه‌ مایکروسافت را فراخواند. صفحه‌ای که نام "Tulalip" را یدک می‌کشید. شعار تبلیغاتی این صفحه هم این چنین بوده است: «آنچه را که نیاز داری پیدا کن و چیزی را که می‌دانی به اشتراک بگذار.» اما این سایت تنها برای مدت کوتاهی قابل دسترس بود و کمی بعد از شبکه ناپدید شد.

"توماس هوستون" در وب سایت اخبار تکنولوژی The Verge می‌نویسد که صفحه را دیده است و به عنوان سند و مدرک چند عکس هم از آن در اختیار این سایت گذاشته است.

مهمترین امکان این صفحه را شاید بتوان باکسی در قسمت میانی صفحه دانست که در آن این پرسش حک شده است؛ «دنبال چه می‌گردی؟» آنچه که کاربر در این قسمت وارد می‌کند مانند استتوس فیس بوک بر صفحه‌‌اش نقش می‌بندد، ولی تفاوت این شبکه با فیس بوک این است که در این‌جا ماشین جستجوی آنلاین "بینگ" در شبکه‌ اینترنت و در میان استتوس‌های تمامی دوستان کاربر به دنبال پاسخ‌های احتمالی یا پست‌های مربوط می‌گردد.

یکی از ضعف‌های این شبکه‌عدم امکان تقسیم بندی دوستان و صفحه‌ها در گروه‌هاست. به جای ساخت یک شبکه‌ اجتماعی کاملا جدید، مایکروسافت تلاش کرده است که خدمات دیگر شبکه‌ها را در پرتال جدید خود بیافزاید. گفته می‌شود کاربرانی که در شبکه‌های دیگر مانند فیس‌بوک و توئیتر عضو هستند، می‌توانند در شبکه‌ اجتماعی مایکروسافت آخرین استتوس‌های دوستان فیس بوکی یا تایم لاین آکانت توئیتر خود را نیز در Socl مشاهده کنند.

به این ترتیب "Socl" امکان داشتن نگاهی کلی بر تمام فعالیت‌های شبکه‌هایی که کاربر در آن عضو هست را به او خواهد داد و افزون آنها، می‌توان گفت که Socl با امکان جدید خود در جستجوی پاسخ، به نوعی به یک شبکه‌ اجتماعی پرسش و پاسخ خواهد بود.



برچسب ها : "Tulalip" با فیس بوک رقابت می کند! ,  شبکه‌ اجتماعی ,  گوگل پلاس ,  فیس بوک ,  مایکروسافت , 
سه شنبه 1 آذر 1390
نوشته شده توسط : یاران فرهنگ

دوران استفاده انحصاری از سلاح‌های سخت برای برتری در جنگ ها، هنگامی به سر آمد که سلاح‌های نرم وارد کارزار شدند. این سلاح ها از آن رو به سلاح‌های نرم معروف شدند که برخلاف سلاح‌های رایج خرابی و کشتار از خود به جا نمی‌گذارند ـالبته موارد استثنایی نیز به صورت غیر مستقیم مانند تهییج و شورش مردمی وجود داردـ بلکه به صورت غیر مستقیم تاثیرات منفی خود را باقی می‌گذارند. به همین دلیل توجه مسئولین امر به این مسئله بسیار اندک- بخوانید صفر- است.

 متاسفانه حدود یکسال است موجی از انتشار فیلم های روز سینمای صهیونیستی هالیوود که غالبا دارای مهر +18 هستند را در گوشه و کنار خیابان ها و همچنین در برخی از وب سایت‌های اینترنتی مشاهده می‌کنیم.


برچسب ها : تکمیل پروژه رابرت مرداک ,  تهاجم فرهنگی ,  روپرت مرداک ,  فیلم مبتذل ,  ایران ,  خانواده , 
دوشنبه 30 آبان 1390
نوشته شده توسط : یاران فرهنگ

بازی های رایانه ای به عنوان رسانه ای تاثیر گذار، در همه ابعاد جنگ نرم اعم از سیاسی، فرهنگی، دینی و… به صورت گسترده وارد شده اند. در بعد سیاسی، بسیاری از بازی های رایانه ای که مدیریت جنگ روانی در این زمینه را بر عهده داشته اند تنها بر یک نکته تکیه می کنند و آن توجیه جنگ هایی است که در حال حاضر و یا در آینده نزدیک آمریکا بر کشورهای دیگر تحمیل خواهد کرد.

1- بازی رایانه ای جنگ ژنرال ها

رایانه

در این بازی شما در نقش سربازان امریکایی مأموریت مبارزه با تروریست ها در نقاط مختلف جهان همچون عراق به منظوره مبارزه با بعثیان، یا در افغانستان برای مبارزه با گروه القاعده می روید. در عراق و افغانستان تروریست ها با رنگ سبز نمایش داده می شوند؛ ماشین سبز، کلاه نظامی سبز، پرچم های سبز رنگ و حتی کلاهک موشک ها با رنگ سبز نمایش داده می شوند. هرچند که بسیاری از شرکت های ساخت بازی های رایانه ای در بازی هایشان به صورت موردی بازی های این چنینی دیده می شود، ولی بنظر می رسد چند شرکت مانند شرکت کوما، ریالتی گیمز و شرکت کانفلیکت با این هدف که تجاوزات نظامی امریکا را در اقصی نقاط جهان توجیه کنند تأسیس شده اند.



برچسب ها : رابطه بازی رایانه ای با جنگ نرم ,  نقش بازی های رایانه ای در جنگ نرم , 

رایانه ها که امروز تقریباً در بیش تر شئون زندگی انسان ها راه یافته اند ، هم چون دیگر ساخته های دست بشر ، دو روی سکه دارن که یک سوی آن بهره گیری درست و مفید برای سرعت بخشی دقت در کارها و کمک به پیش رفت امور است و روی دیگر آن استفاده های نادرست و نابه جاست که گاه ، آسیب های فراوان را در پی دارد .
در دنیای رایانه ، آن چه بیشتر نوجوانان را شیفته خود می کند همان چیزی است که به آن « بازی های رایانه ای » می گویند .
فن آوری و پیشرفت کیفی این بازی ها به فاصله کوتاهی ، در ایران رواج گسترده ای یافته اند .
بازی های آتاری و میکرو ، از نمونه های ابتدایی بازی های رایانه ای است که بازار اسباب بازی و لوازم سمعی و بصری را به تسخیر خود درآورده اند . تصاویر یک بعدی و بهره گیری از گرافیک رایانه ای ، ویژگی مهم این بازی هاست .


برچسب ها : پی آمدهای بازی های رایانه ای بر کودکان و نوجوانان ,  زندگی انسان ها , 

رژیم صهیونیستی این بار با ساخت چند بازی رایانه‌ای و انتشار آن به صورت رایگان سعی دارد تا برای ریشه‌دار نشان دادن تاریخچه و فرهنگ خود دست به جعل فرهنگی و تحریف تاریخی بزند.
اشغالگران سرزمین‌های فلسطینی دست به روش جدیدی برای پخش پیام‌های خود و تاریخ‌سازی برای جوانان یهودی زده‌اند: بازی‌های رایانه‌ای. شورای سامریه و بنیامین، اخیراً دست به ساخت یک سری بازی‌های رایانه‌ای با محتوای ملی و مذهبی زده است. در حال حاضر این بازی‌ها برای جوانان رژیم صهیونیستی ساخته شده و به زبان عبری می‌باشند.



برچسب ها : بازی رایانه‌ای ,  فرهنگ‌سازی ,  رژیم صهیونیستی ,  تحریف تاریخ ,  میراث‌سازی صهیونیست ها از طریق بازی‌های رایانه‌ای , 
دوشنبه 30 آبان 1390
نوشته شده توسط : یاران فرهنگ



بازی «جنگ‌آماد 2» (
Arma II ) یک بازی تیراندازی اول شخص است که در آن شما می‌توانید نقش‌های مختلفی را بر عهده بگیرد، از سرباز ساده گرفته تا فرمانده تانک یا خلبان یک بالگرد جنگی. همچنین در برخی از سناریوهای این بازی بازی‌باز می‌تواند به نیروهای تحت فرمان خود دستورات جنگی لازم را صادر کند.

نسخه اصلی این بازی در سال 2009 و نسخه‌های تکمیلی آن در سال‌های 2010 و 2011 به بازار عرضه شدند. این بازی ادامه داستان شماره قبلی خود می‌باشد. در این بازی حوادث در کشوری ساختگی واقع در شمال ایران به نام «تاکستان» روی می‌دهد که به دلیل جنگ‌های داخلی دست‌خوش بی‌ثباتی و تجزیه شده است. از نام «تاکستان» مشخص است که نام این کشور به نوعی برگرفته از نام کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد و به طور تلویحی اشاره به حمله به این کشورها دارد.

در «جنگ‌آماد 2» طبق روال معمول، نیروهای آمریکایی به تاکستان فرستاده شده‌اند تا کنترل امور را از دست دولت دیکتاتوری حاکم بر این کشور خارج کرده و برای ترویج حقوق بشر در آنجا خود زمام امور را بدست گیرند.




برچسب ها : تحلیل و بررسی بازی «جنگ‌آماد 2» ,  بازی «جنگ‌آماد 2» (Arma II ) ,  Reinforcements) ,  نیروهای نظامی انگلیسی , 


تاریخچة بازی‌های رایانه‌ای به اوایل دهة 60 میلادی برمی‌گردد. «استیو راسل» از دانشجویان دانشگاه MIT در سال 1962 نخستین بازی رایانه‌ای را به نام «جنگ فضایی» (Space War) طراحی كرد. داستان بازی، دربارة جنگ سفینه‌ای بود كه شما باید ضمن كنترل آن به سفینة مقابل حمله و آن را نابود می‌كردید. بعد از آن، شركت «آتاری» در 1972 بازی تنیس روی میز به نام «پَنگ» را روانة بازار كرد. اشاره:
صنعت بازی‌های رایانه‌ای به یكی از پرسودترین صنایع برای تولیدكنندگان و پرطرفدارترین سرگرمی‌ها برای بسیاری از افراد در سطح دنیا تبدیل شده است. امروزه به علت ویژگی‌های خاصّ بازی‌های ویدیویی به شوالیه‌های مجازی، جذّاب و قدرتمندی در راستای ناتوی فرهنگی و جنگ صلیبی غرب علیه جهان اسلام بدل شده است. در این مبحث سعی خواهیم كرد به بازی‌های رایانه‌ای با محوریت آخرالزمان بپردازیم.


برچسب ها : نگاه و تحلیل موشکافانه به بازی های رایانه ای غربی ,  تحلیل بازی رایانه ای , 



«بهشت زهرا» که داستان آن به انتخابات ۸۸ باز می پردازد، مقابله با هم‌جنس‌بازی را از مصادیق بی‌فرهنگی مردم و حکومت ایران دانسته و از زبان مادر مهدی ــ که فردی مذهبی بوده و نماز می‌خواند ــ قبح و گناه موجود در لواط و مبارزه با آن را «مخالفت با عشق»‌ اعلام می‌کند.


 «بهشت زهرا» رمانی است که همچون نقاشی‌های آن، دارای محتوایی سیاه و سفید بوده و به گونه‌ای کاملاً کلیشه‌ای و ناآشنا با مسائل اجتماعی و فرهنگی ایران بیان شده است.

«بهشت زهرا» توسط شخصی به نام امیر که ساکن آمریکاست، چند هفته پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ نوشته شده و قرار است به صورت کتابی در ۱۳ زبان مختلف منتشر شود. نقاشی‌های آن توسط یک عرب به نام خلیل، که وی نیز در آمریکا ساکن است، به تصویر کشیده شده است. ویرایش این رمان را نیز یک فرد یهودی که نامش اعلام نشده، انجام داده است.

«بهشت زهرا» که داستان آن مربوط به انتخابات ۸۸ می‌باشد، به گفته خود نویسنده «یک داستان خیالی» در مورد شخص گمشده‌ای به نام مهدی است، پسر جوانی که در ناآرامی‌های پس از انتخابات ناپدید می‌شود. این داستان به بیان کارهایی می‌پردازد که مادر مهدی برای یافتن پسرش انجام می‌دهد تا بلکه بتواند از وی خبری بدست آورد.

نویسنده این رمان، بدون اینکه مطلب جدیدی برای گفتن داشته باشد، با علم به اینکه جامعه ایران یک جامعه مذهبی است، سعی کرده است تا تنها با ارائه یک داستان سطحی و ارائه چند شخصیت مذهبی و غیرمذهبی، از دریچه یک خانواده مذهبی به مسائل ایران نگاه کرده و دست به سیاه‌نمایی اوضاع ایران بزند.

در این داستان و نقاشی‌های آن، به قدری تناقض وجود دارد که بدیهی‌ترین مسائل جامعه ایران نیز نادیده گرفته شده است. نویسنده و طراح داستان آنقدر با فضای اجتماعی ایران بیگانه‌اند که تصور کرده‌اند ایران نیز همانند انگلیس بوده و فرمان ماشین‌ها در سمت راست آنها قرار دارد و رانندگان باید از سمت چپ خود برانند!

رمان بهشت زهرا

رمان بهشت زهرا

وقتی مجریان این طرح چنین امر بدیهی‌ای ــ که می‌توان با دیدن چند فیلم و یا حتی عکس از خیابان‌های تهران به آن پی برد ــ را نادیده می‌گیرند، چطور می‌توانند دست به بیان جزئیات اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران بزنند؟ تنها کاری که در این داستان شده است، ایجاد و بیان یک سری سیاه‌نمایی‌ها از جامعه ایران و فرهنگ ایرانی و نیز دولتمردان است، به گونه‌ای که ایران و جامعه ایرانی را حاوی مردمی بسیار غیرمتمدن و دارای حکومتی کاملاً خودکامه معرفی می‌کند.

این داستان نگاهی سیاه و سفید به مسائل داشته و به صورت کاملاً کلیشه‌ای بیان می‌گردد، به گونه‌ای که در آن تنها شخصیت‌های اصلی آن یعنی مهدی و خانواده وی و نیز مخالفان حکومت هستند که دارای ویژگی‌های خوب بوده و مابقی مردم و شخصیت‌ها جزو آدم‌های بد و بی‌فرهنگ به حساب می‌آیند.

این رمان حتی مقابله با هم‌جنس‌بازی را از مصادیق بی‌فرهنگی و بی‌تمدنی مردم و حکومت ایران بیان کرده و از زبان مادر مهدی ــ که فردی مذهبی بوده و نماز می‌خواند ــ قبح و گناه موجود در لواط و مبارزه با آن را «مخالفت با عشق»‌ اعلام می‌کند.

همچنین در این داستان سعی شده است تا تمام ملت ایران کاملاً ناراضی از وضعیت کنونی نشان داده شوند و اشخاص و دولت‌های منتخب، خودکامه و مستبد به تصویر کشیده شوند.

ضرب‌المثل «آشپز که دو تا شد، آش یا شور می‌شود یا بی‌نمک» کاملاً مصداق چنین رمانی است. هنگامی که یک ایرانی ساکن آمریکا، یک عرب و یک یهودی سعی می‌کنند تا با هم دست به نوشتن رمانی در مورد وضعیت اجتماعی و فرهنگی کشوری بزنند که هرگز در آن حضور نداشته‌اند، چیزی بهتر از این از آب در نمی‌آید.


برای مشاهده بخشی از صفحات رمان مذکور  به ادامه مطلب بروید و نظرتتان را درباره قصد و نیت اصلی نویسنده از ارائه این تصاویر بیان بفرمایید.



برچسب ها : سیاه نمایی وضعیت مردم ایران توسط رمان «بهشت زهرا» ,  رمان بهشت زهرا ,  سیاه نمایی ,  وضعیت ایران , 
شنبه 28 آبان 1390
نوشته شده توسط : یاران فرهنگ



گوگل پلاس که ۱۰۰ روز از راه اندازیش می گذرد، در رقابت با فیس بوک چندان موفق نبوده و گوگل به دنبال آن است که به هر وسیله ممکن توجه عموم را به گوگل پلاس جلب کند و آنها را تشویق به ورود اطلاعات شخصی خود در این سایت کند.
یکی از مدیران عالیرتبه گوگل بصراحت اهداف اصلی طراحی این شبکه اجتماعی را فاش کرده است.

به نوشته روزنامه تلگراف، “نیکشا آرورا” مدیر ارشد کسب و کار گوگل در جریان برگزاری یک مجمع رسانه ای در موناکو گفته است: گوگل پلاس یک شبکه اجتماعی نیست، بلکه یک شبکه عنکبوتی برای جمع آوری اطلاعات شخصی مردم است.

گوگل پلاس که ۱۰۰ روز از راه اندازیش می گذرد در رقابت با فیس بوک چندان موفق نبوده و گوگل به دنبال آن است که به هر وسیله ممکن توجه عموم را به گوگل پلاس جلب کند و آنها را تشویق به ورود اطلاعات شخصی خود در این سایت کند.

به گفته آرورا، گوگل پلاس پلاتفورمی است که با استفاده از آن می توانیم به تمامی خدمات گوگل جنبه اجتماعی ببخشیم و برای آنها بهتر بازاریابی کنیم.

وی افزود این عنکبوت بزرگ برای نخستین بار تمامی محصولات گوگل را به یکدیگر مرتبط می کند و مردم را به تکمیل نمایه هایشان در سایت گوگل و وارد کردن اطلاعات شخصی و خصوصی ترغیب می کند.

آرورا اظهار امیدواری کرد با تسهیل فرایند وارد کردن اطلاعات در گوگل پلاس و افزایش حضور شرکت های تجاری در آن گوگل قادر به تکمیل پایگاه داده عظیم خود در مورد اشخاص حقیقی و حقوقی در جهان باشد.


 



برچسب ها : هدف اصلی ایجاد گوگل پلاس ,  گوگل پلاس ,  پشت پرده طراحی گوگل پلاس , 
شنبه 28 آبان 1390
نوشته شده توسط : یاران فرهنگ طبقه بندی شده در :نقد فیلم , 

پرویز شیخ طادی با استفاده از زبان سینما، که نمادپردازی بصری در بطن روایت داستانی، از مهمترین مؤلفه های آن است، موفق می شود ماهیت مبتنی بر زر و زور سردمداران صهیونیسم را افشا کند.

در واقع، پرویز شیخ طادی برخلاف روند غالب در سینمای ایران، با طراحی و انتخاب دقیق جزیی ترین عناصر مورد نیاز برای بیان داستان مورد نظرش و چیدمان دقیق این اجزاء در کنار هم، روایتگر موضوعی شده که تحت لوای آدم های فیلم دیده می شود.

او در این اثر سینمایی با انتخاب دو نسل مختلف ( پیرمرد و پسربچه)، از صهیوینست ها، که علی القاعده متعلق به گذشته و آینده هستند، ضمن تبیین چیستی و اهداف غیر انسانی این عده، از رفتارهای غیرانسانی و نابودگری که با هدف تکثیر خود مرتکب می شوند، پرده بر می دارد.

شیخ طادی با انتخاب پیرمردی صهیونیست( با بازی تحسین برانگیز علی نصیریان) وایجاد موقعیت های فردی، خانوادگی و اجتماعی و با افشاگری در مورد این نوع شخصیت ها، تفکری که چنین محصولات خطرناکی دارد، به مخاطبان معرفی کرده و به چالش می کشد و رسوا می کند.



برچسب ها : نقد و بررسی فیلم شکارچی شنبه ,  داستان فیلم شکارچی شنبه ,  تحلیل و بررسی شکارچی شنبه , 

ادامه داستان...
در ادامه یورش، بلک برن و یارانش تا قلب تهران پیشروی کرده و نهایتا خود را به ساختمان مرکزی بزرگترین بانک ایران، یعنی بانک شهری!! می رسانند.







برچسب ها : بازی Battlefield 3 قمار با تاس های سوئدی! ,  قمار با تاس های سوئدی! - تحلیل بازی Battlefield 3 ,  سازنده بازی Battlefield 3 ,  داستان بازی Battlefield 3 , 



مقدمه

جنگ، تروریسم، انفجار انتحاری، صدها کشته و زخمی، حقوق بشر، بمب اتم، آژانس انرژی اتمی و... این ها همه واژگانی هستند که در سال های اخیر به خبر اول اکثر رسانه های گفتاری، شنیداری و مکتوب جهان تبدیل شده اند و جالب اینجاست که بیشتر این اخبار مربوط به منطقه خاورمیانه و کشور آمریکا می شوند.
آمریکا در یک سو به عنوان ناجی و قیم جهان! و خاورمیانه به عنوان نماد تروریسم بین المللی! در جنگی پایان ناپذیر تیتر اول رسانه های جهان را به تسخیر خود درآورده اند و در این میان چندین کشور به شکلی سنتی از جایگاه و موقعیت ویژه ای برخوردارند.
این کشورها عبارتند از افغانستان، که نامش به دروغ با 11 سپتامبر و القاعده گره خورده؛ عراق، که نامش به دروغ با سلاح اتمی و تهدید جهانی گره خورده و ایران، که به دروغ مدام به حمایت از تروریسم بین المللی، تلاش برای ساخت سلاح اتمی و نقض حقوق بشر محکوم می شود.
اما واقعا هدف از این همه دروغپردازی چیست؟ چرا آمریکا سعی دارد که منطقه خاورمیانه را اینقدر خطرناک و نا امن جلوه دهد؟ پاسخ، بسیار واضح و روشن است و می توان با نگاهی به عملکرد آمریکا در قبال دو کشور عراق و افغانستان آن را دریافت.
وجود منابع عظیم نفتی و موقعیت استراتژیک ویژه این کشورها، علت اصلی تمام دروغپردازی های آمریکا و متحدانش در قبال منطقه خاورمیانه محسوب می شود و همین امر باعث شد تا با حمله نظامی به دو کشور افغانستان و عراق به بهانه مبارزه علیه تروریسم، به غارت منابع نفتی آن ها بپردازد و نفوذ خود را در این منطقه مهم و استراتژیک گسترش دهد.
از آنجایی که زبان منطق آمریکا چیزی جز زبان زور و جنگ نیست و ولع این کشور برای غارت منابع نفتی کشورهای خاورمیانه سیری ناپذیر است و از طرفی به دلیل آن که کشور ایران بزرگترین مانع برای پیشبرد اهداف شوم آمریکا در این منطقه محسوب می شود، پس باید انتظار داشت که آمریکا طرحی برای حمله به ایران را هم در دستور کار داشته باشد.
به همین منظور چند وقتی است که کشور آمریکا برای آماده سازی اذهان عمومی نسبت به ادامه اهداف جنگ طلبانه خود در منطقه خاورمیانه و همراهی کشورهای همپیمان خود، حجمه تبلیغاتی عظیمی را علیه کشور ایران به راه انداخته و با محوریت قرار دادن سه موضوع اصلی، سعی در خطرناک نشان دادن ایران امروز نسبت به هر زمان دیگر و توجیه لزوم مقابله با این خطر بین المللی را دارد!
لذا با انتساب اخباری دروغ و واهی مبنی بر اقدام ایران به ترور سفیر عربستان در آمریکا، [برای تاکید بر حمایت ایران از ترور و تروریسم بین المللی]، فشار به آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر انتشار اخباری دروغین از فعالیت های اتمی- نظامی ایران، [برای تاکید بر غیر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران] و ارائه آماری کذب از نقض حقوق بشر در ایران، سعی دارد تا زمینه را برای حمله نظامی به ایران مساعد نماید و افکار عمومی جهان را با خود همراه سازد.
در همین راستا، ساخت فیلم ها و بازی های رایانه ای با محوریت ایران هراسی نیز در دستور کار شرکت ها و موسسات وابسته به دولت آمریکا قرار گرفته تا هرچه بیشتر اقدام نظامی احتمالی آمریکا علیه ایران را توجیه پذیرتر و منطقی تر جلوه دهند.
ساخت بازی Battlefield 3 یکی از همین دست اقدامات است که در ادامه به تحلیل و بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.


برچسب ها : بازی Battlefield 3 قمار با تاس های سوئدی! ,  قمار با تاس های سوئدی! - تحلیل بازی Battlefield 3 ,  سازنده بازی Battlefield 3 ,  داستان بازی Battlefield 3 , 


*در بین شبکه های ماهواره ای که به سهولت در ایران قابل دریافت است، بیش از۳۸۰ کانال خاص موسیقی وجود دارد که شبانه روز در حال پخش موسیقی، کولی، رقص، آهنگ های درخواستی و کنسرت هستند. عموم این برنامه ها آکنده از حرکات ضداخلاقی و اروتیکال است. در حالی که علاوه بر این شبکه های اختصاصی موزیکال، حدود۱۲۰۰ شبکه هم در خلال برنامه های خود کولی ها و شوهای موزیکال پخش می کنند.


برچسب ها : تحلیل و گزارش از فعالیت شبکه های تلویزیونی ماهواره ای خارج از کشور ,  شبکه های تلویزیونی ماهواره ای خارج از کشور , 


تعداد صفحات : 4

 | 1 |  2 |  3 |  4 |